POLECAM! Isana Body Creme Sheabutter & Kakao

Spontanicznie kupiłam ten krem prawie miesiąc temu, później trochę pogooglałam – okazuje się, że nowość od Isany zbiera w sieci prawie same pozytywne opinie (nawet na Wizażu). Wcale mnie to nie dziwi, bo ja również jestem nim oczarowana.

Ogromny słoik kremu o pojemności 500ml kosztuje jedynie 10zł, a w parze z niską ceną wyjątkowo idzie wysoka jakość. Krem pachnie przepięknie: trochę jak lody orzechowe, trochę jak mleczna czekolada. Słodki, ale delikatny zapach, bez ciężkich nut, mogłabym wąchać go godzinami i wcale się nie męczyć. Taka lżejsza wersja słynnego masła kakaowego od Ziai. Produkt ma dość lekką konsystencję, dobrze się rozsmarowuje, jest baaardzo wydajny – używam go prawie codziennie od kilkunastu dni, a wciąż jestem na początku opakowania. Szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze lepkiego, tłustego filtru. Także jeśli chodzi o nawilżanie, rossmanowski krem sprawuje się całkiem nieźle. Mojej skórze wystarcza jedna aplikacja dziennie. Efekt może nie jest z gatunku tych szokujących i rewelacyjnych, ale wyraźnie widać i czuć, że krem działa.

Mam tylko jedno zastrzeżenie: przepiękny zapach wyczuwalny jest właściwie tylko w pudełku, po nałożeniu na skórę prawie natychmiast znika. Zdaję sobie jednak sprawę, że nie wszyscy lubią pachnieć balsamem przez cały dzień (w końcu, od tego są perfumy) i że wskazany przeze mnie minus dla wielu może być plusem.

Serio, dawno nie trafiłam na kosmetyk, który aż tak by mnie zachwycił. Lody w słoiczku, om nom nom – biegnę po dokładkę :)

Plusy:

+ cena

+ wydajność

+ zapach

+ wchłanialność

+ przyzwoite nawilżenie

Minusy: 

– krótkotrwały zapach

Skomentuj

