Rozsądny shopping – listopad

Efekty pierwszego shoppingu zgodnego z nowymi zasadami, jeśli ktoś ciekaw. Już prawie grudzień, więc dominują typowo świąteczne połączenia – kolor bordowy, zapach wanilii i marshmallowów, majtki w renifery…

Gdyby kiedyś zamknęli mnie w centrum handlowym, schowałabym się w Oysho. Wszystko w tym sklepie jest taakie ładne i znakomicie nadaje się na prezenty – Waszej uwadze polecam zwłaszcza świątecznie opakowane skarpetki, udające np. ciasteczka albo trzy małe świnki. Szlafrok jest cudowny w dotyku i sprawia, że mam ochotę przez tydzień nie wychodzić z domu, tylko owinąć się nim, czytać babskie czasopisma i pić kawę z cynamonem. Poza rzeczami przedstawionymi na obrazku, kupiłam jeszcze ciepłe skarpetki z antypoślizgową podeszwą i pyszczkiem renifera – niestety na stronie sklepu nie zamieścili zdjęcia.

Bath&Body Works to dla mnie kwintesencja Ameryki. Słodko, pachnąco, dużo, drogo, połyskliwie i nieco pin-upowo, zapach dyni, wanilii, pianki Marshmallow i tak dalej. Wybrałam się tam po wszechobecne w prasie perfumy do domu w opakowaniu z sową, ale z bliska nie były tak efektowne – drogie, maleńkie, zapach butwiejącego jabłka też jakoś mnie nie zachwycił. Urzekły mnie natomiast świece (zapach pieczonych w ognisku pianek! zapach jesieni! zapach cynamonowego chleba!) i linia Warm Vanilla Sugar*, pachnąca jak krem brûlée

* oczywiście musiałam zrobić misspella w nazwie na zdjęciu, pardonez-moi.

Na sam koniec zajrzałam jeszcze do New Looka. W sumie nie przepadam za tym sklepem – chyba po prostu jestem już na niego za stara. Warto jednak zaglądać podczas obniżek, mają wtedy naprawdę niskie ceny i przyzwoity basic. Upolowałam t-shirt z czaszkami akurat w moim rozmiarze, trochę mroku nigdy nie zaszkodzi, a mnie od dawna brakowało czarnej koszulki. Widziałam też czarującą bluzę z kocimi uszami, ale rozsądek zwyciężył (!!!) i jej nie wzięłam.

Skomentuj

