Mikołaj!

mikolaj1

Z pewną taką nieśmiałością i ja chciałabym się pochwalić, co w tym roku znalazłam pod poduszką / w bucie / gdziekolwiek indziej, gdzie znajdowało się podarunki od Mikołaja w Waszych domach :)

Obdarowana zostałam:

mikolaj2

❄ książką Gombrowicza Opętani (Gombro melodramatyczny, taak!);
❄ zbiorem wierszy J.M. Rymkiewicza Ulica Mandelsztama (bardzo dobry poeta o bardzo niestrawnych poglądach, ale to przecież nie jest blog ani o poezji, ani o polityce);
❄ tuszem do rzęs Catchy Eyes Gosh. Nigdy nie miałam z nim do czynienia, ale fioletowa kredka z tej firmy to jeden z moich ulubieńców życia, więc jestem nastawiona hiper-pozytywnie;
❄ kalendarzem kieszonkowym na rok 2013;
❄ perfumami Viva La Juicy! od Juicy Couture (moja zapachowa miłość tego roku).

Dziękuję!

2 thoughts on “Mikołaj!

Skomentuj

