Bath & Body Works Holiday Traditions

b&bwbaner

Świąteczna edycja serii Signature Bath & Body Works już jest w Polsce! Dotarły do nas trzy zapachy: Vanilla BeanCandy Apple Frosted Snowberry. W ofercie dostępne są duże mgiełki zapachowe (49zł za 236ml), balsamy do ciała i żele pod prysznic (35zł za 236ml) oraz intensywnie nawilżające kremy do ciała (29zł za 226g). Od wczoraj jestem dumną posiadaczką tego ostatniego w wersji z waniliowym reniferem i muszę powiedzieć, że już po pierwszym użyciu skradł moje serce. Niesamowity waniliowo-karmelowy zapach, aksamitna konsystencja, prześliczne opakowanie – za każdą kolejną wizytą coraz bardziej lubię ten sklep :)

Update: Rozmawiałam dzisiaj w B&BW z Panią ekspedientką, która powiedziała mi, że  prawdopodobnie już w przyszłym tygodniu dotrze do Polski reszta świątecznej edycji, czyli m.in. świece i póki co niedostępne (przynajmniej w Galerii Mokotów) linie zapachowe Pink Sugarplum Twisted Peppermint. Jupi! Mam nadzieję, że trafią do nas także świąteczne błyszczyki i płyny do kąpieli w urokliwych opakowaniach przypominających bombkę :) 

fot. Bath & Body Works.com

2 thoughts on “Bath & Body Works Holiday Traditions

Skomentuj

