Polecam! Stara Mydlarnia – czekoladowa maska na twarz, szyję i dekolt

maska-czekoladowa2

Wiwat aromaterapia! Po zaserwowaniu samej sobie długiej kąpieli z całą serią upiększających i pięknie pachnących zabiegów, jestem dużo szczęśliwsza niż jeszcze kilka godzin temu. A poprawę humoru zawdzięczam przede wszystkim przedstawionej powyżej, niepozornej saszetce, chociaż swoje zrobiła też karmelowa herbata ;).

Maska czekoladowa ze Starej Mydlarni – bo o niej tu mowa – to:

zabieg na bazie czekolady, działa przeciwstarzeniowo i przeciwzmarszczkowo, doskonale dotlenia skórę. Czekolada bogata jest w witaminy A, E, F, H oraz związki mineralne, które poprawiają koloryt i ukrwienie skóry. Zabieg korzystnie wpływa na zmysły, pobudza produkcję endorfin, które poprawiają samopoczucie, działają stymulująco i antydepresyjnie. Czekolada chroni skórę przed utratą wody.

Mogę zapewnić – tym razem producent nie kłamie, to wszystko prawda, to działa!

W estetycznym opakowaniu mieści się 10g czekoladowej pasty – w sam raz tyle, by pokryć twarz i szyję grubą warstwą. Maseczkę można stosować zarówno na ciepło, jak i na zimno. Ja zdecydowałam się na tę pierwszą opcję, ogrzewając zamkniętą saszetkę strumieniem gorącej wody i nie żałuję: naprawdę czułam się tak, jakbym smarowała twarz roztopioną czekoladą. Produkt należy nałożyć na 30 minut, a następnie zmyć ciepłą wodą.

maska-czekoladowa

Wystarczyło, że otworzyłam opakowanie i już wiedziałam, że to mój nowy ulubieniec. Maseczka pachnie niesamowicie! Żadnej chemii, najprawdziwsza gorzka czekolada. Podczas przepisanych 30 minut nie odczuwałam żadnego dyskomfortu: maska zaschła, ale nie miałam wrażenia napięcia skóry, tylko podczas aplikacji przez chwilę odczuwałam delikatne pieczenie. Zmywanie również bez problemów – wystarczy dużo ciepłej wody, chociaż może trochę brudzić.

No i najważniejsze: po zastosowaniu czekoladowej maseczki naprawdę widać efekty! Skóra jest wyraźnie oczyszczona, sprężysta, gładka i zrelaksowana – wygląda tak, jak z rana po dobrze przespanej nocy.

Cudowny zapach, aksamitna konsystencja i zauważalne działanie, do tego łatwo dostępne i za niewielkie pieniądze – wszystko to sprawia, że czekoladowa maska od Starej Mydlarni wskakuje na zaszczytne podium hitów grudnia i na listę zimowych must have’ów absolutnych. Już zamówiłam na allegro pełnowymiarowy słoiczek. Jeśli kiedyś się na nią natkniecie, bierzcie bez zastanowienia – relaksuje ciało i duszę!

Stara Mydlarnia Hot Chocolate Face Mask | dostępna w sieci drogerii Natura i na stronie internetowej producenta | cena: 3-4zł / 10g 

3 thoughts on “Polecam! Stara Mydlarnia – czekoladowa maska na twarz, szyję i dekolt

      • Upatrzyłam w Starej Mydlarni około dziesięciu produktów – wszystkie są pachnące i zupełnie mi niepotrzebne. Przynajmniej wiem już, z jakiego powodu będę bankrutem w nowym roku.

Skomentuj

