Grudniowe słodycze (nowości)

grudnioumilacze

Zbiorcza fotka kilku nowości, które pomagają mi przetrwać srogie, zimowe czasy. Wszystkie charakteryzują się przepysznym zapachem i równie przyjemnym działaniem. Parę z nich już wcześniej pokazywałam, większość debiutuje na blogu i w mojej kosmetyczce – podczas polowań na świąteczne prezenty jakoś trudno mi się oprzeć przed wzięciem dla siebie kilku słodko pachnących drobiazgów… Szersze recenzje niektórych z nich pojawią się tutaj już wkrótce.

Tymczasem zabieram się za pieczenie pierników – mój wigilijny maraton zaczyna się już jutro…

Na zdjęciu cud, miód, malina, czyli:

* Bath & Body Works – Vanilla Bean Noel triple moisture cream
* Fruttini Cranberry Choc – czekoladowo-żurawinowy balsam do ciała
* Original Source – płyn do kąpieli Raspberry & Vanilla Milk
* H&M – malinowa maseczka oczyszczająca
* Bath & Body Works – świeca zapachowa Marshmallow Fireside
* Stara Mydlarnia – czekoladowa maska do twarzy i ciała (zobacz recenzję)
* Joanna Naturia – gruboziarnisty peeling kawowy
* Joanna „Z apteczki babuni” – balsam do włosów mleko i miód

Skomentuj

