Manicure świąteczny vol. 1

21-12-2

…czyli mani-ekspres, którego wykonanie zajęło mi może ze dwie minuty, gdzieś w trakcie histerycznego ubierania choinki i walki z moim nadpobudliwym kotem, który uważa, że bombki i łańcuchy jak najbardziej nadają się do zjedzenia.

21-12-3

Na paznokcie nałożyłam: 1) odżywkę Eveline 8w1 jako bazę, 2) jedną (!) warstwę wycofanego już lakieru Catrice Run Forest, Run! i 3) mój najnowszy nabytek – „lakier fantazyjny” Sensique w odcieniu 205. Efekt nie jest może spektakularny, ale mnie wydaje się przyzwoity i odpowiednio świąteczny – kojarzy mi się z choinką :)

21-12-4

Niestety, Run Forest, Run! nie jest tak trwały jak jego miętowy brat – zrobiłam zdjęcia na drugi dzień, a już widać na nich potężny odprysk na wskazującym palcu. Do wieczora żaden z paznokci nie dotrwał w przyzwoitym stanie. Ale kto by się tam martwił, kiedy tyle powodów do radości – świat się nie skończył, wypite wczoraj hektolitry alkoholu zniszczyły mnie mniej, niż mogłam się spodziewać, a pod choinką znalazłam VivaBox Wellness & SPA, balsam z Bath & Body Works i wełniane skarpety :)

Skomentuj

