Wigilijne Wibo Glamour Nails nr 2

24-12-2

Kiedy myślicie o świątecznym manicurze, jaki kolor pierwszy przychodzi Wam na myśl? Mnie oczywiście czerwony: klasyczny, mikołajkowy, z odrobiną brokatowej poświaty, jak na bombkach. Przekornie postanowiłam jednak oprzeć się tradycjonalistycznym podszeptom i w wigilijny wieczór postawić na coś bardziej oryginalnego. Padło na brąz ze złocistymi drobinkami z limitowanej edycji Wibo Glamour Nails. Zresztą, cała kolekcja pięciu brokatowych lakierów jest absolutnie przepiękna – poza kolorami, na uwagę zasługują także wyjątkowo estetyczne flakoniki.

24-12-1

Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8w1, dwie warstwy Wibo Glamour Nails nr 2 i przyspieszający wysychanie top coat Essence.

PS: Przyjmijcie moje najserdeczniejsze życzenia i bawcie się dzisiaj właśnie tak, jak lubicie. Ja już wróciłam z sympatycznej, choć dosyć męczącej Wigilii rodzinnej i po raz setny oglądam „To właśnie miłość”, z kotami u boku, opatulona w dwa koce – to chyba moja ulubiona świąteczna tradycja. 

Wibo Glamour Nails nr 2 | 9.5ml/6.99zł. 

Skomentuj

