☃ Prezenty!

Spis prezentów świątecznych i urodzinowych to nieodłączny element każdego z moich dziecięcych, papierowych pamiętników. Długo zastanawiałam się nad tym, czy wracać do tej tradycji na blogu „publicznym”: być może to zbytnie przechwalanie się, być może nie interesuje nikogo poza mną itd. Ale co tam, cieszę się, to czemu nie miałabym się tym podzielić z blogosferą. Zwłaszcza, że takie listy prezentów to zastrzyki endorfin wielokrotnego użytku. Nie wiem, czy Wy też tak macie, ale ja tak naprawdę cieszę się z prezentów, tylko dopóki stoją koło siebie ładnie zapakowane. Potem rozstawiam je na półkach, chowam, myję, zaczynam używać i wszystko jakoś powszednieje. Lista tymczasem pozwala podtrzymać „efekt wow”, doświadczany jeszcze przed rozbrojeniem efektownej, prezentowej sterty :)

W tym roku Mikołaje baardzo się postarali, zaspokajając wszystkie moje cielesne i duchowe potrzeby.

prezenty1

Mikołaj pamiętał, jak wielkim uczuciem darzę wszelkie pachnące smarowidła do ciała :) Dostałam podróżny balsam Pink Chiffon Bath & Body Works (bez wątpienia zapach tej zimy!) i ciekawostkę, o której nie słyszałam nigdy wcześniej: krem do rąk Grace Cole Boutique, w wersji zapachowej orchid, amber & incense. Ogromne, ozdobne opakowanie mieści 500ml kremu o intrygującym zapachu. Wczoraj testowałam i pierwsze próby wypadły bardzo pomyślnie. Słyszałyście kiedyś o tej firmie? 

Kolejną ciekawostką jest mineralny podkład w kompakcie od Art Deco. Jestem zwolenniczką mocnego krycia, więc dzisiaj przetestowałam go w charakterze pudru i muszę przyznać, że deklasuje tańsze, drogeryjne produkty, zwłaszcza pod względem widoczności suchych skórek.

Ostatni kosmetyczny prezent to bon do sieci Douglas. Postaram się nie wykorzystać całego od razu i nie układać długiej listy życzeń, tylko na miejscu zdać się na intuicję. Na pewno chciałabym pobuszować wśród kosmetyków Korres Kings & Queens (masło mango, mimo trudnych początków, ostatecznie mnie zachwyciło).

Do douglasowego kompletu Mikołajowi zaplątały się także próbki J’Adore Christiana Diora i La vie est belle Lancome.

prezenty3O certyfikacie upominkowym Vivabox już wspominałam. W komplecie znajduje się bon, który można wymienić na jeden z kilkudziesięciu oferowanych przez współpracowników zabiegów urodowych i relaksacyjnych. Jeszcze nie skorzystałam, ale mam już upatrzony zabieg – tajski masaż pleców, ramion i głowy w warszawskim gabinecie Thai Sun. Jeśli miałyście przyjemność (lub – o zgrozo – nieprzyjemność) kiedyś odwiedzić ten gabinet, bardzo proszę o opis wrażeń!

Dodatkowo w pakiecie, poza zabiegiem, znajduje się także bon na bezpłatny makijaż w perfumerii Douglas.

prezenty2

Przybyło także kilka nowych cegiełek na regał. Światło obrazu i autobiografia Rolanda Barthesa (w końcu coś tam czasem się jeszcze czyta) i Nigelissima – książka kucharska z włoskimi inspiracjami Nigelli Lawson. Nie jestem mistrzynią patelni i piekarnika, ale czasem lubię sobie pogotować – chyba nie znam bardziej relaksującego zajęcia. W sumie wiem, że w dobie internetu książki kucharskie są już trochę anachroniczne, ale uwielbiam u Nigelli te zdystansowane opisy i smakowite fotografie.

Mikołaj przyniósł także kartę upominkową od Empiku, więc książek będzie prawdopodobnie jeszcze więcej – czaję się na Dzienniki Susan Sontag i któryś z reportaży Jacka Hugo-Badera (kilka lat temu czytałam Białą gorączkę, zrobiła na mnie ogromne wrażenie).

prezenty4

I wreszcie prezent od mojej macochy – filiżanka i fantazyjny talerzyk Villeroy & Boch. Teraz już muszę zainwestować w ekspres, picie kawy rozpuszczalnej z takiego zestawu byłoby herezją.

Mikołaj całkowicie oszalał i poza wszystkimi wymienionymi powyżej dobrodziejstwami dorzucił jeszcze dwie pary ciepłych skarpet (żeby było tradycyjnie), kubek z kotem, piórnik + 2 długopisy z Tchibo, 3 pary rajstop i legginsy.

Dziękuję, dziękuję! Chyba w tym roku byłam naprawdę grzeczna :)

One thought on “☃ Prezenty!

Skomentuj

