Pragnienia, marzenia

A pomiędzy jedną a drugą żurawiną – lista moich pragnień, czyli na co planuję w najbliższym czasie wydać moje ciężko zarobione pieniądze (ewentualnie: czym planuję nagrodzić samą siebie za zrealizowanie wszystkich postawionych przed sobą w styczniu celów).
pragnieniaW kolejności raczej przypadkowej:

* seria Chocomania The Body Shop – ostatnio nawet mi się śniła!
* perfumy Pink Chiffon Bath & Body Works – bo zapach samego balsamu już przestał mi wystarczać;
* Tangle Teezer – jeżeli naprawdę jest tak cudowny, jak wszyscy piszą, to może zamieni codzienne rozczesywanie włosów z męczarni w przyjemny masaż;
* pomarańczowy piling do ust Pat & Rub – bo piling do ust brzmi luksusowo, zwłaszcza taki jadalny ;)
* Sleek paletka Au Naturel – wszyscy mają, chcę i ja! Zwłaszcza, że mój codzienny makijaż opiera się prawie zawsze właśnie na nudziakach.
* maska Kallos Latte – spokojnie włosy, Wasza bohaterka jest już w drodze!

7 thoughts on “Pragnienia, marzenia

  1. Pamiętaj, żeby przy stosowaniu maski Kallos Latte równolegle nawilżać porządnie włosy (np. kosmetykami z zawartością aloesu, siemieniem lnianym?), gdyż może je nieco podsuszyć/nadać „sianowaty” wygląd ze względu na obecność protein mlecznych.

  2. Z Twojej chciejlisty mam tylko szczotkę TT – jest fajna, ale po długim użytkowaniu czuję się niedopieszczona. Lubię mocne drapanie po głowie, chyba musiałabym kupić metalową szczotę dla psa żeby dobrze rozmasować głowę -.-
    nie mniej jednak – TT najlepszą szczotką jaką miałam, ciekawi mnie jeszcze detangle brush – praktycznie to samo, ale z rączką. Mi kształt TT jakoś wybitnie w dłoni nie leży :)

Skomentuj

