Catrice – Browno Mars

12-01-1

Następny z mojej kolekcji Catrice lakier w odcieniu Browno Mars znalazłam dosłownie kilka dni temu w promocyjnym koszyczku drogerii Natura. Znalazłam i przepadłam – dawno aż tak nie zachwycił mnie żaden odcień. Browno Mars to metaliczny brąz z połyskiem, który w zależności od światła wydaje się albo zimnosrebrny, albo ciepłozłoty :) Kojarzy mi się trochę z Glamour Nails nr 2 od Wibo.

12-01-2

Pod nakrętką znajdziemy standardowy dla Catrice, wygodny, szeroki pędzelek. Lakier bardzo dobrze kryje – mnie wystarczyła jedna solidna warstwa.

12-01-3

Na paznokcie nałożyłam warstwę odżywki Eveline 8w1, warstwę lakieru Catrice w kolorze Browno Mars oraz warstwę szybkoschnącego top coata Essence.

PS: Za mało estetyczny wyjazd na skórki na zdjęciach tradycyjnie przepraszam, tak się kończy malowanie paznokci 3 minuty przed wyjściem… ale lakier podobał mi się tak bardzo, że nie mogłam się oprzeć, musiałam pokazać go na blogu :)  

Catrice Browno Mars | 10ml/5.99zł (%) | dostępny w sieci drogerii Natura. 

Skomentuj

