Relaks, plany, zapowiedzi

Blog mi ostatnio trochę przymarł, czego powodów łatwo się domyślić, w końcu huczy o nich w całej studenckiej blogosferze. Sesja, sesja, sesja! Szczęśliwie ta gorsza część już za mną. Zmieniłam temat pracy magisterskiej (rychło w czas) i teraz dużo bardziej mi odpowiada, popracowałam, zaprezentowałam, a dzisiaj na dokładkę zdałam prawdopodobnie ostatni w moim życiu językoznawczy egzamin(!). Wreszcie można chwilkę odetchnąć – co prawda gdzieś tam na początku lutego majaczą jeszcze dwa zaliczenia, ale nie mam zamiaru przejmować się nimi więcej, niż to konieczne.

Na początku stycznia wyznaczyłam sobie kilka zadań, co okazało się bardzo dobrym pomysłem i naprawdę dało mi niezłego motywacyjnego kopa. W jakimś stopniu udało mi się zrealizować wszystkie punkty: sytuacja na studiach jest już pod kontrolą, „szóstka” Weidera skończona i zrecenzowana, alkohol zdarzyło mi się wypić, ale w iście aptekarskich dawkach, tylko aukcji na allegro nie ruszyłam, ale obrobiłam pod ich kątem  kilkanaście fotek, a to 3/4 sukcesu. A że styczeń dobiega już końca, pora na moje zadania na luty: 

zadania-luty20

W nadchodzącym miesiącu mam zamiar zaopiekować się samą sobą – długo spać, czytać dużo niezobowiązujących kryminałów, grać w Wiedźmina, gotować, bawić się z kotami, uporządkować przestrzeń. Byle jak najdalej od kategorii Innego, genderów, transseksualizmów, Nietzschego, modernizmów, dandyzmów, autokreacji i innych fascynujących, ale depresjogennych rzeczy związanych z pracą mgr.

W ramach odpoczywania chcę też zająć się dopieszczaniem bloga, więc w nadchodzącym czasie spodziewajcie się wieeeeelu notek! I małego rozdania, ale o tym póki co nic nie powiem, może tylko tyle, że na pewno będzie pielęgnacyjnie i pachnąco :)

Tymczasem lecę grzać się pod kocem i czytać babskie głupotki.

Jeśli macie jakiekolwiek uwagi dotyczące wyglądu bloga – piszcie, bo jutro mam zamiar się tym zająć (planuję dość cukierkowy, trochę bardziej dziewczyński wystrój).

Skomentuj

