Waniliowe ROZDANIE Fiuubździu!

rozdanie-z-napisem

Trochę mnie tutaj nie było, ale już jestem i w ramach rekompensaty przynoszę prezenty! Zapraszam Was na moje pierwsze rozdanie. Dobór nagród zainspirowały Walentynki, dlatego z jednej strony jest kąpielowo i pielęgnacyjnie (w końcu zima w pełni), z drugiej – zmysłowo i waniliowo :) Wszystkie kosmetyki są oczywiście nowe, nieużywane i nieprzeterminowane.

Oto, co można wygrać:

nagroda-glowna

Nagroda główna: 

❤ Bath & Body Works – balsam do ciała Warm Vanilla Sugar (236ml)
❤ Joanna Sweet Fantasy – waniliowy krem do rąk (75g)
❤ Nivea – masełko do ust wanilia i makadamia (19ml)
❤ Romantic SPA – 3 musujące kule do kąpieli wzbogacone masłem shea

Ale to jeszcze nie wszystko! Jeżeli w konkursie weźmie udział przynajmniej 50 osób, poza nagrodą główną do wylosowania będzie również mała nagroda pocieszenia, w której skład wchodzą:

rozdanie-pocieszka

Nagroda pocieszenia: 

 Joanna Fruit Fantasy – peeling gruboziarnisty o zapachu marakui
❤ Romantic SPA – musująca kula do kąpieli wzbogacona masłem shea
❤ zestaw próbek: 2 kuracje lipidowe Ziai, 2 kremy Diora oraz balsam do rąk Pat & Rub.

ZASADY:

Rozdanie trwa od dzisiaj do 28 lutego 2013. Aby wziąć udział w rozdaniu, należy dodać blog fiuubzdziu.wordpress.com do obserwowanych. Ponieważ mój blog nie znajduje się jak przeważająca większość na platformie bloggera, tylko na wordpressie, sprawa jest nieco bardziej skomplikowana. Mimo wszystko zaobserwować Fiuubździu! można na 3 sposoby: 

1. dla użytkowników wordpressa: klikając przycisk +Follow na górnym pasku

Zrzut ekranu 2013-02-13 (godz. 14.39.41) 2. dla użytkowników bloggera: dodając bloga z URL-a do listy czytelniczej w panelu głównym. Ważne, by obserwować bloga publicznie, inaczej nie będę mogła tego sprawdzić. Przy zgłoszeniu pamiętajcie proszę, by podlinkować Wasz profil na bloggerze (ew. adres Waszego bloga na blogspocie, jeśli posiadacie).

Zrzut ekranu 2013-02-13 (godz. 14.41.18) Zrzut ekranu 2013-02-13 (godz. 14.42.06) 3. dla wszystkich: podając swój adres e-mail w okienku na bocznym pasku mojego bloga (wtedy powiadomienie o każdym nowym poście będzie docierać na skrzynkę)

Zrzut ekranu 2013-02-13 (godz. 15.08.43)

Obserwowanie bloga w dowolny sposób pozwala na wzięcie udziału w rozdaniu i gwarantuje 1 los.

DODATKOWE OPCJE DLA POSIADACZEK BLOGÓW:

1. informacja na blogu o moim rozdaniu wraz z linkiem do mojego bloga (wszystko jedno gdzie – w notce, na pasku bocznym, na podstronie) + 1 los
2. dodanie Fiuubździu! do linków na blogu + 2 losy

WSZYSTKIE Z WAS, KTÓRE SĄ CHĘTNE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W ROZDANIU, PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ W KOMENTARZACH (DLA UŁATWIENIA DODAJĘ SZABLON):

nick:
adres e-mail: (konieczny, by poinformować o ewentualnej wygranej :) )
obserwuję jako: (1. login na wordpressie / 2. link do profilu na bloggerze / 3. adres e-mail)
informacja na blogu o rozdaniu: tak/nie
link (blogroll): tak/nie

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu i sponsorem nagród jestem ja, właścicielka bloga Fiuubździu!
2. Konkurs trwa od 13.02.2013 do 28.02.2013 włącznie.
3. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest obserwowanie bloga Fiuubździu! i zgłoszenie chęci wzięcia udziału w komentarzach pod niniejszym postem.
4. Spośród wszystkich poprawnych zgłoszeń w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu wylosowany zostanie zwycięzca.
5. Jeżeli liczba zgłoszeń przekroczy 50, spośród poprawnych zgłoszeń poza nagrodą główną wylosowana zostanie także nagroda pocieszenia. Nagroda pocieszenia nie może trafić do zwycięzcy nagrody głównej.
6. Ze zwycięzcą (lub zwycięzcami) skontaktuję się e-mailowo, a po uzyskaniu jego adresu pocztowego, wyślę nagrodę listem poleconym priorytetowym na mój koszt w ciągu 3 dni roboczych.
7. W konkursie mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

Jeżeli coś jest niejasne albo o czymś zapomniałam (to moje pierwsze rozdanie, więc jestem nieco zestresowana), zapraszam do pytania w komentarzach albo wysyłania maila na adres matylda.fiuubzdziu@wordpress.com.

Powodzenia! :)

UWAGA! Niestety wordpress identyfikuje komentarze zawierające linki jako spam. Wszystkie zgłoszenia do konkursu do mnie docierają, tylko muszę je ręcznie zatwierdzać, dlatego od dodania komentarza do jego publikacji może minąć trochę czasu :) 

52 thoughts on “Waniliowe ROZDANIE Fiuubździu!

Skomentuj

