Prenumerata „Twojego Stylu” z kosmetykami L’Occitane!

18-532-thickbox

Dobra wiadomość dla tych z Was, które lubią Twój Styl i kosmetyki L’Occitane! Jeżeli w tym miesiącu wykupicie roczną prenumeratę pisma, jako prezent dostaniecie zestaw kosmetyków podróżnych francuskiej firmy, w skład którego wchodzą miniaturki: żelu pod prysznic Werbena, wody toaletowej i kremu do rąk Pivone Flora, kremu do stóp z masłem shea i kremu do twarzy Divine.

18-530-thickbox

Twój Styl oferuje 250 takich zestawów, a dla następnych 100 czytelniczek zestaw alternatywny, złożony tym razem z miniaturek kremu do rąk z masłem shea, oczyszczającego żelu do twarzy i głęboko nawilżającego toniku Angelique, szamponu odbudowującego oraz żelu pod prysznic i mleczka do ciała Werbena.

18-531-thickbox

Roczna prenumerata z zestawem kosmetyków kosztuje 99zł, można ją zamówić także przez internet. Mnie ta oferta bardzo zainteresowała – Twój Styl i tak kupuję co miesiąc, a z marką L’Occitane zawsze chciałam się zapoznać, tylko jakoś szkoda mi było pieniędzy (ceny ich produktów są naprawdę absurdalne).

A Wy? Skusicie się, czy takie prenumeraty z prezentami do Was nie trafiają?

PS: Przypominam o rozdaniu!

Zrzut ekranu 2013-02-14 (godz. 16.02.33)fot. wydawnictwo Bauer

2 thoughts on “Prenumerata „Twojego Stylu” z kosmetykami L’Occitane!

  1. Zamówiłam prenumeratę Twojego Stylu – wybrałam krem L’Occitane Divine (50ml). Krem przyszedł do mnie dzisiaj. Jest przeterminowany ponad miesiąc. To są „prezenty” od redakcji.

    • Dobrze wiedzieć. Ja z tej oferty ostatecznie nie skorzystałam, a do L’Occitane zniechęciłam się jakiś czas po napisaniu powyższej notki.

Skomentuj

