Essence – 131 Ballerina’s Charm

Wymyśliłam sobie, że rzucę na zimę urok. Mój gust kosmetyczny dopasowuje się do pór roku i od kilku ładnych miesięcy funkcjonowałam w zapachowo-kolorystycznym trybie zimowym, aż do wczoraj, kiedy to wpatrując się w półkę obstawioną niezliczonymi balsamami o zapachach miodu, wanilii i czekolady zakrzyknęłam „basta”. Ciepłe zapachy do szafy, na światło dzienne produkty świeże: kwiatowe, owocowe, cytrusowe. Lakiery w beżach, brązach, szarościach, ciemnościach na dno pudełka, na wierzch kolory wesołe, pastelowe. Malowałam paznokcie z zamiarem przywołania wiosny wesolutką lawendą, a post factum okazało się, że nałożyłam jeden z bardziej „zimowych” lakierów w mojej kolekcji. Ot, ironia manikiru.

21-02-13-4

Ballerina’s Charm od Essence we flakonie sprawia wrażenie zwyczajnego, jasnego fioletu z delikatnym shimmerem. Jego wygląd na paznokciach mile mnie zaskoczył, bo jest dużo mniej jednoznaczny – fiolet staje się zgaszony, odrobinę beżowy. Dla mnie takie lekko przydymione pastele są idealne właśnie na zimę.

Do pokrycia płytki wystarczą dwie warstwy, dzięki grubemu pędzelkowi aplikacja lakieru jest bezproblemowa i szybka. Nie mam najlepszego zdania o trwałości lakierów od Essence (pierwszy odprysk pojawił się już ok. 2h po malowaniu!), ale jakoś im to wybaczam. Niestety, dopiero na zdjęciach zauważyłam, że essence’owa ballerina tworzy na płytce niezbyt estetyczne grudki. Cóż, tryb makro w aparacie zdecydowanie nie sprzyja pozytywnemu myśleniu o własnych paznokciach :)

21-02-13-3

Mimo wszystkich niedogodności myślę, że Ballerina’s Charm jeszcze nie raz zagości na moich paznokciach – kolor tego lakieru naprawdę mnie zauroczył.

A Wy lubicie lakiery od Essence?

Essence 131 Ballerina’s Charm | 6.99zł/8ml | dostępny w drogeriach Natura, Hebe, SuperPharm. 

12 thoughts on “Essence – 131 Ballerina’s Charm

  1. Uwielbiam lakiery od Essence :) Są naprawde trwałe, mają dużą gamę kolorystyczną i cenowo także mi odpowiadają :)

  2. Kolory tych lakierów są naprawdę śliczne . Miałam ich mnostwo ;) Fajnie się błyszcza i nie są drogię , ale niestety szybko się psują

Skomentuj

