Zadania na marzec

Miesiąc temu ogłosiłam luty miesiącem relaksu i ogarniania wszystkich przyjemnych spraw, na które ostatnio nie miałam czasu. Zgodnie z planem udało mi się opracować nowy wygląd bloga (z pomocą mojego chłopaka, ♥), na kilka dni wyjechać z Warszawy, przeczytać parę głupich książek i obejrzeć kilkanaście nowych filmów. Nawet poszłam do fryzjera, co zakończyło się małą katastrofą w postaci zbyt krótkiej grzywki, z którą do tej pory walczę.

W marcu mam zamiar wykorzystać zgromadzoną energię i zabrać się za wielkie, wiosenne porządki na wszystkich frontach. Oczyścić głowę, ciało i przestrzeń, nabrać energii, przestać się zamartwiać, przygotować grunt pod pisanie pracy magisterskiej – po świętach wypadałoby się w końcu za to zabrać. W lutym odpoczywałam biernie, marzec niech będzie miesiącem przyjemnej aktywności :)

zadania-marzec

8 thoughts on “Zadania na marzec

    • Naprawdę polecam, zwłaszcza w wersji publicznej – wtedy zupełnie inaczej się do tego podchodzi :)

    • Ja w zeszłym tyg. zrobiłam „podejście 0” – raz poćwiczyłam, stwierdziłam, że jest ciężko, ale dam radę, potem zakwasy na 3 dni zwaliły mnie z nóg i ochota na ćwiczenia jakoś mi przeszła…
      Dzięki :)

  1. Niezły pomysł z tymi postanowieniami:) Ja mam tak, że w fazie planowania mogłabym góry przenosić, a gdy przyjdzie co do czego to zapał mnie jakoś opuszcza…:/

    • Cóż, u mnie dokładnie tak samo, dlatego właśnie publikuję moje postanowienia – świadomość, że ktoś jeszcze je przeczytał, naprawdę daje motywacyjnego kopa :)

Skomentuj

