Cyrk i kabaret! (Lovely Moulin Rouge vs. Essence Circus Circus)

06-03-01

Lakier, który mam na wszystkich paznokciach poza palcem serdecznym, to mój najnowszy nabytek: Lovely Moulin Rouge nr 1. Ładna, ciemna czerwień z widocznym shimmerem. Kompletnie przypadkowy zakup, jak to zwykle bywa – zajrzałam do Rossmanna w poszukiwaniu pastelowych barw na wiosnę, jakiejś brzoskwini, jakiegoś delikatnego różu czy fajnego nudziaka, a wyszłam z kolejnym jesienno-zimowym odcieniem… Nie mam najlepszego zdania o jakości produktów Wibo/Lovely, więc nie spodziewałam się zbyt wiele, a tymczasem spotkała mnie miła niespodzianka – dwie warstwy Moulin Rouge zapewniają przyzwoite krycie, lakier nie smuży ani nie bąbelkuje, a przede wszystkim zaskakująco długo trzyma się na paznokciach (po trzecim dniu jedynym ubytkiem były nieznacznie starte końcówki – jak na moją płytkę to baardzo długo!)

06-03-02

Na czwarty paznokieć nałożyłam dwie warstwy ulubionego, czerwonego brokatowca z edycji limitowanej Essence Circus Circus. Takie (dość popularne w blogosferze) połączenie bardzo do mnie trafia, więc pewnie jeszcze niejednokrotnie zagości na blogu w innej wersji kolorystycznej :)

06-03-03

A pastele jeszcze będą, będą już niebawem! :)

4 thoughts on “Cyrk i kabaret! (Lovely Moulin Rouge vs. Essence Circus Circus)

  1. Też czaję się na jakieś pastele i nude, ale w moim przypadku uwaga skupia się na ciemnych lakierach :P (w porywach do czerni) To takie wiosenne i radosne :D

    • Mam ten sam problem, najbardziej lubię ciemne szarości, fiolety, bordo i granaty ;) ale dzisiaj w drogerii zacisnęłam zęby i kupiłam same jasne, dziewczyńskie kolory, nawet różowy, którego chyba nigdy w życiu nie miałam na paznokciach ;)

Skomentuj

