Wiosenna lista zakupów niekosmetycznych

Ostatnio nie mogę już patrzeć na zawartość mojej szafy i najchętniej pozbyłabym się 3/4 ubrań (co zresztą systematycznie robię tutaj, zapraszam!). Mój styl jest właściwie uformowany od jakiegoś czasu: to dobrze, bo rzadko zdarzają mi się pomyłki, z drugiej strony działam jak automat i naprawdę nie pamiętam, kiedy ostatnio wróciłam ze sklepu bez białego t-shirtu z nadrukiem, szarego sweterka, bluzki w paski i rozkloszowanej sukienki w bordowym/ciemnozielonym kolorze. Dosyć! Moja garderoba potrzebuje wiosennego odświeżenia. Oto moje typy:

Wiosenna lista zakupowych marzeń:

lista-wiosna

A Wy planujecie sezonowe zakupy, czy zdajecie się na spontan i polowanie na okazje? ;)

10 thoughts on “Wiosenna lista zakupów niekosmetycznych

    • Ja właściwie też, ale u mnie to prowadzi do monotonii, bo na spontanie kupuję w kółko to samo :)

    • No właśnie, gdzie pieniądze i gdzie czas, żeby w spokoju pochodzić, poszukać, poprzymierzać :(

  1. Piękną koszulę w kwiaty widziałam ostatnio w croppie i gdyby nie to, że nie było rozmiaru S, na pewno byłaby moja. a tak, musiałam się pocieszyć koszulą w panterkę z H&M ;)

    • O, dzięki za cynk – lubię Croppa, ostatnio jakoś się „wylaszczyli”, a i ceny dość przystępne :)

Skomentuj

