Wiosenne nowości w garderobie

wiosna-1

To będzie wpis niemalże szafiarski – niech Was nie zwiedzie cała ta pisanina o kosmetykach, tak naprawdę w moim rozshoppingowanym serduszku od lat pierwsze miejsce zajmują ubrania. Wprawdzie to, co się dzieje za oknem, coraz bardziej kojarzy mi się z filmem Pojutrze i zaczęłam już wątpić, czy kiedykolwiek będzie mi dane wyjść z domu w lekkiej koszuli i balerinkach, ale co tam – niech przynajmniej na blogu zaznają trochę sławy. A zatem panie, panowie! Z dumą prezentuję moje najnowsze, wiosenne  nabytki. Jeżeli wiosna kiedyś jednak do nas dotrze, wiedzcie, że będę na nią gotowa.

wiosna-2

Buty kupiłam jednym rzutem w lokalnym sklepie na Mazurach, głównie dlatego, że były naprawdę śmiesznie tanie: za balerinki zapłaciłam po 30zł, za oksfordki całe 17,50. Podejrzewam, że ich jakość jest wprost proporcjonalna do ceny, ale mi to nie przeszkadza – nie lubię kupować drogich butów, bo dopóki nie przejdę się w nich po mieście, nigdy nie wiem, czy pasują. W rezultacie moja szafka w przedpokoju pełna jest takich nietrafionych, zbyt drogich zakupów, których jakoś głupio się pozbywać za grosze na portalach wymiankowych.

wiosna-3

Miętowy/błękitny długi sweter z House’a od dłuższego czasu chodził mi po głowie – kojarzy mi się z morzem, białym piaskiem, zespołem Beach House, lodami włoskimi…  generalnie z lepszymi, cieplejszymi czasami. Dałam za niego chyba 59zł, obecnie wisi na wyprzedaży, więc pewnie jest jeszcze tańszy.

wiosna-4

Koszula z Bershki to zakup, z którego jestem najbardziej dumna – dokładniej czegoś takiego szukałam! Bardzo podobna do tej z kwiatowymi bokami z She Inside, którą umieściłam na mojej ubraniowej wishliście. Poza tym jest miła w dotyku, półprzezroczysta i dobrze wygląda ze wszystkim. Do wyboru jeszcze wersja czarna – do kupienia tutaj.

wiosna-5

Miętowa tunika z Reserved z asymetrycznym, wydłużonym tyłem. Jak widać wprowadzam kolory do mojej szaro-beżowej szafy. W sklepie dostępne są jeszcze inne wersje kolorystyczne.

wiosna-6

Jeśli nie mięta, to brzoskwinia – w innych pastelowych kolorach czuję się jak przygaszona landrynka. Plus mój ulubiony fason, czyli luźna, rozpinana do połowy koszula – systematycznie dążę do zapełnienia szafy jej odmianami w każdym możliwym wariancie kolorystycznym.

wiosna-7

I dla odmiany… koszula, tym razem w kratkę. To mój najlepszy nabytek z Vinted.pl – dałam za nią całe 15zł. Teraz muszę tylko znaleźć jakieś fajne boyfriend jeans i w ramach odpoczywania od pasteli mam zamiar występować w stroju Wolverine’a.

wiosna-8

Kolejna pozycja z mojej listy zachcianek – miętowe rurki. Kolorowe spodnie można znaleźć w każdej szanującej się sieciówce, ja polecam Pull&Bear, gdzie mają duży wybór kolorów w dość przystępnej cenie (79zł) i spodnie faktycznie układają się jak spodnie, a nie obciskają jak legginsy.

wiosna-9

I na koniec spodnie 7/8 w op-artowe wzory z H&M. Nie do końca moje klimaty, ale ponieważ postanowiłam odświeżyć moje zasoby i nie kupować rzeczy, które już mam, a spodnie były śmiesznie tanie (39,90) i zaskakująco nieźle leżały – wzięłam. Mam w planach nosić je do prostej, czarnej marynarki i obcasów, które od czasu do czasu zdarza mi się jednak włożyć (na co dzień unikam – niewygodne i przy moim wzroście czuję się jak olbrzym).

Jak Wam się podobają? Ja jestem dość zadowolona i z siebie, i z zakupów, a moja potrzeba zmian odzieżowych została póki co poskromiona. Chociaż nie ukrywam, że po głowie wciąż chodzi mi kilka rzeczy, np. biały sweter z ażurowymi plecami, spódnica maxi, jakaś fajna torebka „shopperka” i biżuteria z Lilabox :)

8 thoughts on “Wiosenne nowości w garderobie

    • Też tak myślę i nie żałuję wydanych na nią pieniędzy, chociaż normalnie ceny w Bershce wydają mi się absurdalnie zawyżone.

Skomentuj

