Candy Shop (O.P.I vs. Wibo Nail Obsession)

Jako że ostatnio prawie nie wychodzę z domu, a i pogoda nie daje wielkich możliwości jeśli chodzi o wiosenne stylizacje, cały mój związany z (rzekomą) zmianą sezonów entuzjazm wkładam w malowanie paznokci. Dzisiejsze lawendowo-błękitne połączenie kojarzy mi się ze sklepem z cukierkami – różowe ściany, zapach karmelu, mnóstwo słoików z kolorowymi landrynkami, waty cukrowej i zakręconych lizaków.

10-04-01

Do pomalowania wszystkich paznokci poza palcem serdecznym użyłam lakieru Wibo z kolekcji blogerskiej w odcieniu Blue Lake. Towarzyszy mu miniaturowy O.P.I (internet mówi, że to Rumple’s Wiggin z kolekcji shrekowej), który kupiłam jakiś czas temu na wyprzedaży u onelittlesmile. Różnicę jakościową widać niestety gołym okiem: O.P.I nie sprawił żadnych problemów, błyskawicznie wysechł i bardzo przyzwoicie się trzyma. O Wibo najlepiej świadczą zdjęcia poniżej, robione zaledwie kilka godzin po malowaniu – już zdążyły pojawić się odpryski i odgniecenia. Trzeba jednak przyznać, że kolor Blue Lake jest przepiękny.

10-04-02

Skusiłyście się na coś z blogerskiej kolekcji? Ja poza Blue Lake mam jeszcze fuksjowy Flirt i tzw. „zupę ogórkową” (to chyba określenie Jamapi) czyli Mglistą Poświatę. Po głowie chodzą mi jeszcze Mint Sorbet Peaches & Cream, ale ze względu na koszmarną trwałość i słabą dostępność (te przetrzebione rossmannowskie szafy!) poszukam chyba lepszych jakościowo odpowiedników.

Wibo Gel Like Blue Lake | 8ml/5.90zł | dostępny w drogeriach Rossmann. 

2 thoughts on “Candy Shop (O.P.I vs. Wibo Nail Obsession)

Skomentuj

