Biżuteria za grosze, czyli zakupy w Katherine.pl

bizu-1

Na brak fajnej biżuterii narzekałam od paru ładnych miesięcy. Krążyłam po sieciówkach, kilka razy dziennie zaglądałam do internetowych sklepów Parfois, outletu Mango i działu z akcesoriami Stradivariusa, wstępowałam do wszystkich India Shopów i zahaczałam o każdy napotkany sklep SIX, Accessorize albo Bijou Brigitte. Nie znalazłam nic. Wszystko było albo paskudne, albo tak absurdalnie drogie, że odechciewało mi się zakupów. No bo jak to: 50zł za łańcuszek i kilka kamyczków? Sytuacja zmieniła się w poniedziałek rano, kiedy trafiłam na stronę hurtowni „biżuterii sztucznej” Katherine.pl, którą znalazłam dzięki pomysłowemu blogowi Where to hunt. Weszłam, trochę poklikałam, w miarę klikania w koszyku lądowały kolejne produkty, i w rezultacie wczoraj wieczorem dotarła do mnie wielka paka, której zawartość możecie obejrzeć na poniższych zdjęciach.

Sklep oferuje biżuterię, którą możecie znaleźć w większości sieciówek i internetowych butików, po ich ofercie nie należy się więc spodziewać oryginalności. Katherine.pl wyróżniają natomiast ceny, które w porównaniu z kosztami zakupów w innych sklepach są po prostu śmiesznie niskie. O dziwo biżuteria wydaje się też całkiem niezła jakościowo. Trochę się obawiałam, że w rzeczywistości zamówione przeze mnie produkty będą wyglądać tandetnie, tymczasem w większości są dużo ładniejsze niż na sklepowych zdjęciach. Takie tam sieciówkowo-allegrowe wzornictwo, nieźle wykończone, wiadomo że z nie najlepszych materiałów, ale tego nikt się chyba po hurtowej „biżuterii sztucznej” nie spodziewa.

Jak to w hurtowni, by móc zrealizować zakupy trzeba przekroczyć minimalną wartość zamówienia, która w przypadku Katherine.pl wynosi 100zł (co – niestety dla portfela – wcale nie jest takie trudne).

Tadam, tadam, a oto i moje łupy! Ponieważ na stronie hurtowni ceny widoczne są dopiero po zalogowaniu, dopisuję je tutaj, żebyście mogły zobaczyć, jakiego rzędu są to kwoty* :)

bizu-2

Złoto, srebro i metalik, czyli metalowe hity z zeszłorocznej kolekcji H&M: gumka do włosów „hair cuff” – 3.50 | naszyjnik – 11.90 | bransoletki „mankiety” – po 4.90 | bransoletka z krzyżykiem – 2.40.

bizu-3

Na nadgarstki: błękitny zegarek z wąsem (ma wielką tarczę i jest piękny!) – 16.90 | brzoskwiniowa bransoletka z rzemyka – 6.50 | kolorowe bransoletki na gumce – po 3.90 (te akurat bardzo rozczarowują na żywo) | „morska” bransoletka z zawieszkami – 10.50.

bizu-4

Na szyję: naszyjniki „geometryczne” – po 15.40 (podobne w Parfois za 60zł) | złoty naszyjnik w stylu retro (hi there, Asos.com!) – 6.90.

bizu-5

Japan style’owe dziwadła do ozdabiania włosów: opaska „w stylu pin up”, czyli elastyczny drucik obszyty wstążką – 2.90 | gumka do włosów z miętową kokardą – 3.70 | gumka do włosów granatowa w białe groszki – 1.90 | gumka do włosów z metalową kokardą – 3.20 | ozdobna opaska – 2.50. Nigdy nie noszę we włosach żadnych ozdób, może teraz w końcu zacznę :)

bizu-6

Reszta zbioru: przypinka z pikiem (mój ulubiony kolor karciany!) – 1.60 | pierścionek z sową (niestety bardzo słabo wykonany) – 2.90 | „collar clips” z kolorowymi kamieniami – 4.90 | wisiorek z rowerem – 4.90 | wisiorek z trójkątem (na żywo niestety niezbyt urodziwy) – 3.90.

Tym sposobem moje potrzeby biżuteryjne zostały zaspokojone na najbliższy rok – biorąc pod uwagę stosunek ilości do ceny i jakości myślę, że zrobiłam nie najgorszy interes. A Wy lubicie tego typu hurtowe produkty „no name”, czy mimo wszystko stawiacie na droższe, ale sprawdzone marki?

* podaję orientacyjne ceny netto, podczas zakupów trzeba niestety pamiętać jeszcze o podatku VAT i pomnożyć ceny x 1.23 :)

8 thoughts on “Biżuteria za grosze, czyli zakupy w Katherine.pl

    • To chyba mamy podobny gust, bo właśnie w takim stylu jest utrzymana przeważająca większość mojej „starej” biżuterii ;)

  1. Bardzo się cieszę, że na coś się moje pomysły przydają :) Świetną biżuterię wybrałaś, sama mam parę rzeczy ze zdjęć i wkrótce będę „musiała” znowu zamawiać ;) pozdrawiam :)

Skomentuj

