8 x must have na lato

wishlistaWiosna upłynęła mi pod znakiem pasteli, poszukiwań wszystkich możliwych odmian mięty, brzoskwini i kwiatów. Ale zbliżające się wielkimi krokami lato zachęca do bardziej śmiałych eksperymentów kolorystycznych. Moją listę zakupów na nadchodzące miesiące zapełniają więc intensywne, neonowe barwy i popularne, ale nigdy jeszcze przeze mnie nietestowane fasony. W końcu trzeba próbować nowych rzeczy :)

wishlista2

źródło: 1-7 fashiolista.com / 8 electra-rowery.pl

Stawiam więc na kobaltową spódnicę maxi, limonkowe topy i różowe akcenty (marynarkę już mam i niedługo Wam pokażę, poluję jeszcze na równie intensywną w kolorze kopertówkę). Jak zwykle nie obędę się pewnie bez nowej koszuli oversize – tym razem mam ochotę na białą lub beżową mgiełkę z motywem jaskółek. Od dawna chodzą mi także po głowie męski zegarek i sandałki z neonowymi wstawkami, koniecznie na płaskim obcasie. A ponieważ latem planuję na dobre zacząć się ruszać, do mojej listy zakupów dopisałam też pojemny plecak i miejski rower w jakimś odjechanym kolorze (miętowy? pomarańczowy?) – trzeba w końcu spalić zapasy uzbierane przez miesiące siedzenia w bibliotekach :)

Jak wyglądają Wasze typy?

6 thoughts on “8 x must have na lato

    • Szkoda tylko, że w zestawie raczej się nie sprawdzą ;) Dzięki za odwiedziny, masz prześliczny wystrój bloga ;)

Skomentuj

