I ♥ …

Chciałam pokazać Wam moje nowe lakiery Essie (!!!), ale krążąca nad Warszawą burza pokrzyżowała mi plany. Moje nowe miłości pojawią się więc na blogu jutro, a dzisiaj coś z zupełnie innej beczki. Jakoś nie przepadam za określeniem „inspiracje”, bo to chyba najbardziej wyeksploatowane słowo w blogosferze, ale niech będzie: oto zbiór znalezionych w internecie fotografii, które mnie ostatnio zainspirowały i wydały mi się tak ładne, że aż muszę się nimi z Wami podzielić ;)

więcej tutaj 

4 thoughts on “I ♥ …

    • Cieszę się, w takim razie na pewno będą pojawiać się częściej (niech no tylko znajdę jakąś nazwę zastępczą :> )

  1. Jak tak teraz patrzę na te obrazki to aż mam ochotę wstać, ładnie się ubrać i jednak pójść do szkoły, chociaż w planach miałam przeleżeć cały dzień w łóżku. Ratujesz moją kulejąca frekwencję :p

    • Hah! Mam nadzieję że jak zapowiedziałaś, tak zrobiłaś – ja nie poszłam i teraz mam wyrzuty :)

Skomentuj

