Nowości Essie!

essie1

nowosciOto i one – zapowiadane wczoraj nowości od Essie ♥ Ja również skorzystałam z fantastycznej promocji Hebe (kup 1 produkt Essie, drugi otrzymasz za 1zł) i w ten sposób do mojej skromnej kolekcji przybyły dwie następne buteleczki: Tart Deco Turquoise & Caicos. Miałam ochotę na więcej, ale chyba będę musiała poczekać na jakąś następną promocję albo czerwcowy przypływ gotówki, bo następne w kolejce na mojej liście marzeń Cute As A Button Peach Daiquiri zdążyły niestety zniknąć ze sklepu.

Mój mały Essie-zbiorek liczy więc obecnie cztery sztuki i prezentuje się następująco:

essie3

Od lewej: Tart Deco | Turquoise & Caicos | Mint Candy Apple | Watermelon

essie2

PS: Jak widać zmieniłam wygląd bloga i tym razem nareszcie całkiem mi się podoba, ale będę wdzięczna za informacje, czy i u Was działa jak należy, czy nic się nie rozjeżdża, czy wszystko się wyświetla itp. :)

One thought on “Nowości Essie!

Skomentuj

