Essie – Tart Deco

essie6

manicureAleż leniwy dzień – mimo olbrzymiej dawki kawy od rana snuję się po domu bez większego sensu i jakoś nie mogę się dobudzić. Wcale mi to jednak nie przeszkadza, bo uważam, że od czasu do czasu takie bezproduktywne dni naprawdę się przydają – praca pracą, aktywny wypoczynek aktywnym wypoczynkiem, do zrobienia miliard rzeczy, ale czasem dobrze naładować baterie właśnie w taki sposób: oglądając głupie programy w tv,  leżąc przez dwie godziny w wannie, niedbale kartkując babskie gazety, na które od miesiąca nie było czasu. U mnie niedziela wypada w poniedziałek.

Żeby jakoś ożywić ten dzień, mimo wszystko, biorę na warsztat mój nowy lakier Essie w odcieniu Tart Deco – najbardziej energetyzujący kolor świata. W buteleczce przypomina rozbieloną pomarańczę, na paznokciu nabiera bardziej zdecydowanego wyrazu, który najprościej jest mi określić jako lekko pastelowy, pomarańczowo-koralowy. Ostatnio dużo eksperymentuję z jasnopomarańczowymi lakierami, co w większości przypadków nie kończy się dobrze, ale wygląd Tart Deco pozytywnie mnie zaskoczył – mimo wyraźnie pomarańczowej kolorystyki na paznokciach wygląda „soczyście”, nie przytłacza, co często zdarzało mi się przy innych, zbliżonych kolorystycznie odcieniach, w towarzystwie których moje dłonie po prostu szarzały.

essie5Jakościowo mój trzeci w kolekcji lakier Essie trochę mnie rozczarował. Tym razem do pełnego krycia potrzebne były aż trzy warstwy. Dodatkowo, co widać niestety na zdjęciach, Tart Deco ma tendencję do „bąbelkowania” – rzecz, która nie zdarzyła mi się nigdy wcześniej w przypadku Essie, za to bardzo mnie irytuje w tańszych markach (niechlubną palmę pierwszeństwa dzierżą w tym przypadku lakiery Miss Sporty). Następnym razem poeksperymentuję z top coatem, może to jakoś załagodzi sprawę. Także trwałość nie powala na kolana – standardowe 2-3 dni bez większych odprysków. Na plus jak zwykle: komfortowy, szeroki pędzelek, czas schnięcia i moje ulubione, lśniąco-kremowe wykończenie.

Mimo wszystko jest piękny, prawda? Czuję, że tego lata jeszcze nieraz zagości na moich paznokciach – Tart Deco to taki trochę prozac w lakierze do paznokci :)

essie7

 

PS: Wybaczcie ten koszmarny odcisk na palcu wskazującym, tak naprawdę aż tak się nie rzuca w oczy :)

Essie Tart Deco | 30-35zł / 13.5ml | dostępność: Hebe, SuperPharm, Douglas, internet.

11 thoughts on “Essie – Tart Deco

    • Wiadomo, ja mam wrażenie że panie ze wszystkich Hebe w mieście już mnie poznają, tyle godzin tam spędziłam gapiąc się na Essie ;)

  1. Bardzo ładny kolor! Ja wciąż nie mam żadnego lakieru „z tych kultowych essie”. Jestem pewnie daleko w tyle i wiele tracę, ale jakiś czas temu postanowiłam, że najpierw zużyję chociaż połowę lakierów z mojej góry lakierów zanim kupię następny, co może potrwać jeszcze z pół roku ;/

    • Ambitny plan! Ale tak szczerze, udało Ci się zużyć kiedykolwiek jakiś lakier do końca? Ja z niektórymi walczę z 5 lat i „zdenkowałam” co najwyżej połowę ;)

      • Tak, udało mi się, wiele razy :) Choć ta liczba udanych zużyć na pewno jest kilka razy niższa od liczby lakierów, które mi wyschły na kamień. Ostatnie zużyte, które pamiętam to Ballerina z Avon, jasno/różowo/beżowy z Miss Sporty, bordowy z Miss Sporty (uwielbiam, powracam, numer 30) i 266 z Inglota – mój ostatni nabytek, kolejna druga już butelka, przeuniweralny kolor, piękna bardzo jasna kawa z mlekiem, polecam na każdą porę roku :) Aktualnie mam 23 lakiery otwarte i 6 odzywek/top coat/do skórek. Trzymać kciuki za mnie dzielnie proszę :D

        • No tak, czyli kluczem do sukcesu są neutralne kolory ;) Też mam i kocham bordową Miss Sporty oraz oczywiście trzymam kciuki :)

Skomentuj

