Tag – 11 pytań

tag

Za tag bardzo dziękuję Adriannie :)

1. Skąd pomysł na nazwę twojego bloga?
Bo na widok kosmetyków robi mi się fiu bździu w głowie! A tak naprawdę: miałam ładną czcionkę i szukałam nazwy, która będzie się kojarzyć z tematyką bloga – luźna, niezobowiązująca, lekka, nic poważnego. Padło na fiu bździu, bo jakoś oddaje to o co mi chodziło i ładnie wygląda w zapisie :)

2. Jaki jest twój sposób na relaks?
Długa kąpiel, leniwa lektura babskich czasopism, kolekcjonowanie pięknych obrazków z internetu, leniwy poranek z kawą i dobrym śniadaniem. Jak widać nie jestem raczej zwolenniczką aktywnego wypoczynku :)

3. W czym czujesz się lepiej: szpilkach czy trampkach?
W ogóle nie chodzę w szpilkach – mam dwie pary, ale tylko czasem przymierzam je sobie w domu na poprawę humoru. W ciągu dnia dużo się przemieszczam na piechotę, poza tym jestem dość wysoka i na dodatkowych 10 cm czuję się nieswojo i mało stabilnie. W trampkach biegam często (mam ukochane szmaciaki kupione za 13zł w Auchan), ale tak naprawdę najchętniej noszę botki na koturnach albo balerinki.

4. Twoja najmocniejsza strona
Jestem perfekcjonistką! To jednocześnie mocna, i słaba strona, bo zrobienie czegokolwiek wymaga ode mnie naprawdę dużo, ale jak już się za coś wezmę, robię to najlepiej jak się da i nie przestanę, dopóki efekt mnie w pełni nie zadowoli. Poza tym mam naprawdę dobrą pamięć, co nie raz ratowało mnie na egzaminach i duże pokłady empatii.

5. Co sprawia, że się uśmiechasz?
Oczywiście mój chłopak (niezawodnie) i moje koty, których głupota czasem mnie rozczula. No i trudno, muszę się do tego przyznać, jestem materialistką – uśmiech na mojej twarzy zawsze wywołują także udane zakupy.

6. Jedna rzecz o tobie, o której twoje obserwatorki/obserwatorzy nie wiedzą
Że naprawdę mam na imię Matylda (nie wiem dlaczego wszystkich to dziwi) i że kiedyś wystąpiłam w Teleranku :P

7. Ulubiony pomysł na śniadanie
Jajko sadzone na szynce! Najbardziej sycące śniadanie świata i najlepszy lek na kaca. Chociaż latem większą ochotę mam na śniadania na słodko: świeże rogaliki z dżemem albo pancakes z domowym sosem malinowym. W praktyce najczęściej kończy się jednak na kanapkach albo jogurcie z muesli.

8. Kosmetyk, który zawsze znajduje się w twojej torebce
Balsam do ust, krem do rąk i żel antybakteryjny z Bath & Body Works.

9. Ulubiony kanał na YT
Nie oglądam :(

10. Jakiego nawyku chętnie byś się pozbyła?
Odkładania wszystkiego na ostatnią chwilę – najgorszy nawyk świata!

11. Pokaż nam siebie z dzieciństwa: 
Pokazać nie pokażę, ale mogę opisać – puciata blondynka z książką w jednej i czekoladą w drugiej ręce ;)

Nie będę tagować nikogo konkretnego, ale do zabawy zapraszam Was wszystkie – będzie mi szalenie miło, jeśli odpowiecie na moje pytania na własnych blogach, albo tutaj, w komentarzach. Uwielbiam czytać tagi wszelkiej maści i bardzo chciałabym Was lepiej poznać :)

Moje pytania: 

  1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
  2. Pies czy kot?
  3. Ulubione perfumy?
  4. Co jest Twoim największym „pożeraczem czasu”? – facebook, tumblr, kanały YT itp.
  5. Jaki jest Twój sposób na chandrę?
  6. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?
  7. Introwertyczka czy ekstrawertyczka?
  8. Kim chciałaś zostać w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem?
  9. Pizza, sushi czy schabowy?
  10. Lepiej się czujesz w spodniach, czy w sukience?
  11. Łatwiej byłoby Ci zrezygnować z malowania twarzy* czy z malowania paznokci? ;)

* pomijam puder, korektor i podkład, chodzi mi o typowo kolorowy make-up ;)

2 thoughts on “Tag – 11 pytań

  1. 1 – jestem takim wszystkim i niczym :P
    2- kąpiel, wypad nad jezioro, słuchanie ulubionej muzyki
    3-szpilkiiii!!<3
    4- jestem pomocna..czasami to uważane jest jako wada bo za bardzo chce pomóc :P
    5- dzieci (nie moje)
    6- nikt o mnie dużo nie wie
    7- parówki grillowane + jajko na miękko+ musztarda.. mniammm
    8- w torebce zawsze noszę całą moją kostetyczke!
    9- a co to kanał na YT ? :D
    10- sprzątania i prania!!!! …za dużo sprzątam
    11-o nie nie :D

  2. 1. ” 7 razy dziś ”
    2. Zdecydowanie pies, chociaż mam i jedno i drugie
    3. Calvin Klein „Euphoria”
    4. Facebook, vinted
    5. Koc, herbata, muzyka/ulubiony serial
    6. Raczej to drugie
    7. Ekstrawertyczka
    8. Nauczycielką
    9. Pizza
    10. Zależy od okazji, póki co częściej chodzę w sukienkach
    11. Chyba z malowania paznokci

Skomentuj

