Błękitna laguna – Virtual Fashionmania 176

virtual1

manicure

Tyle zaległości lakierowych mam do nadrobienia, że ho ho. Ostatnio dość intensywnie pracowałam nad magisterką – jak wiadomo, malowanie paznokci urasta wtedy do rangi największej rozrywki. Na pierwszy rzut z całej lakierowej serii idzie więc kompletnie przypadkowy zakup – lakier Virtual Fashionmania w odcieniu 176. Nigdy wcześniej nie miałam kontaktu z marką, 176 wrzuciłam do koszyka przy okazji, przede wszystkim ze względu na przepiękny kolor i niską cenę (po obniżce 4.90zł/10ml).

Wielokrotnie przekonywałam się już, że przypadkowe zakupy są często jednocześnie tymi najbardziej udanymi – tak było i w tym przypadku, ponieważ w parze z niską ceną i przepięknym kolorem idzie naprawdę niezła jakość. Podczas aplikacji lakier Virtual nie sprawia żadnych problemów – nie rozlewa się po skórkach, wysycha w przyzwoitym tempie, ładnie kryje po dwóch warstwach. Nie stwierdzono także tendencji do bąbelkowania czy smużenia. Stwierdzono za to: naprawdę przyzwoitą trwałość bez wspomagania top coatem i fantastyczny połysk, przypominający Essie (może to ten dodatek winylu, którym na etykiecie chwali się producent). 

virtual2No i poza tym… kolor, kolor, kolor! Dobrze wiecie, że jestem fanką wszelkich zieloności i błękitów, a odcień 176 wydaje mi się wyjątkowo uroczy – nasycony błękit z odrobinką turkusu, bez szarych tonów, nasuwa mi na myśl baaardzo wakacyjne skojarzenia z krystalicznie czystym, chorwackim morzem (morze w Chorwacji ma najpiękniejszy kolor na świecie). Takiego błękitu nie miałam jeszcze w swojej kolekcji – najbliżej mu chyba do Blue Lake od Wibo (tutaj można porównać), chociaż ten drugi jest zdecydowanie bardziej pastelowy, no i dużo trudniejszy w obsłudze.

Pierwszy kontakt z marką Virtual uważam więc za zdecydowanie pozytywny i przy najbliższej okazji chętnie uzupełnię zapasy o kolejne numerki – oby okazały się równie przyjemne we współpracy.

A Wam jak się podoba?

Follow on Bloglovin

 

LAKIER DO PAZNOKCI VIRTUAL FASHIONMANIA NR 176 | CENA REGULARNA: 8-10ZŁ/10ML | DOSTĘPNOŚĆ: INTERNET, STOISKA MARKI, LOKALNE DROGERIE. 

3 thoughts on “Błękitna laguna – Virtual Fashionmania 176

Skomentuj

