Essie – Bouncer It’s Me (Neon 2013)

bounceritsme

manicureBouncer It’s Me z tegorocznej kolekcji letnich neonów, to pierwszy lakier Essie, który mnie bardzo rozczarował. Nawet nie chodzi o to, że jest zły sam w sobie i myślę, że w gruncie rzeczy można go polubić (co z powodzeniem udowadniają entuzjastyczne posty reszty blogosfery) – moje rozczarowanie zamyka się w prostym stwierdzeniu „to nie to, czego się spodziewałam”.

Na półce Bouncer It’s Me wydaje się chabrowy, bardzo podobny do wymarzonego Butler Please z zimowej kolekcji (wspominałam o nim tutaj). Niestety, koloru z buteleczki nie da się odtworzyć na paznokciach – po nałożeniu na płytkę lakier ciemnieje i zdecydowanie bliżej mu do granatu, niezależnie od ilości nałożonych warstw. Nie podoba mi się także wykończenie: zamiast tradycyjnej dla Essie, kremowej formuły, Bouncer… przypomina lakiery żelowe albo pół-maty. Może tego typu dziwactwa mają swoje grono zwolenniczek, ja jednak do nich nie należę. Przykrą kropką nad i stają się kwestie techniczne: podczas aplikacji lakieru mogą tworzyć się bąbelki, a trwałość woła o pomstę do nieba – już 1. dnia pojawiły się odpryski. Wszystko to bym jakoś wybaczyła, gdyby lakier wyprodukowało Wibo albo Essence (w końcu, mimo wszystkich mankamentów, Bouncer nie wygląda najgorzej) – ale to jednak Essie i moje wymagania wobec tej marki są wprost proporcjonalne do ceny ich produktów.

bounceritsme2Po nieprzyjemnym pierwszym spotkaniu Bouncer It’s Me najprawdopodobniej poszuka nowego domu – zdecydowanie lepiej dogaduję się z lakierami o bardziej tradycyjnej, kremowej formule.

A jak Wam się podoba?

PS: Przy okazji chciałabym Was zaprosić w dwa nowe miejsca: na mój tumblr i na profil na Szafie (chociaż nie przepadam za tym portalem) :)

Follow on Bloglovin

3 thoughts on “Essie – Bouncer It’s Me (Neon 2013)

  1. Ja też marzę o Butle Please (mimo że fanką niebieskości nie jestem, to ten kolor mnie uwiódł). Bouncer jest ładny, ale jednak to nie to! ;)

Skomentuj

