I ♥ sea

inspimixPrzyznaję, jestem morzomanką. Nie wyobrażam sobie lata bez wyjazdu do Trójmiasta i dłuugich godzin, spędzonych na wpatrywaniu się w spokojną Zatokę Gdańską albo na leniwych przechadzkach brzegiem. Góry trochę mnie przerażają, Mazury są super, ale na krótko – za to morze nigdy mnie nie znudzi. Często wyobrażam sobie, że na starość wynoszę się z Warszawy i (jak w amerykańskich filmach) osiadam w pięknej chatce z przeszklonym tarasem, której okna wychodzą na plażę. Zresztą, niechże będzie i blok zamiast chatki i zaniedbane podwórko zamiast tarasu – byle z morzem na horyzoncie.

Jednak póki nigdzie się nie wyprowadzam, a za plażę musi wystarczyć Poniatówka, przygotowałam dla Was kolejny mix inspiracji – fale, słońce, białe domki, wąskie uliczki, plaża i palmy… cieszmy się latem, póki jeszcze coś z niego zostało :)

źródło: weheartit.com / tumblr.com

rozdanie-banerPS: Urodzinowe rozdanie – do 18 sierpnia

 

11 thoughts on “I ♥ sea

  1. Ah, nigdy nie byłam nad morzem…A chętnie bym pojechała, popluskała się w wodzie, pooglądała fale, wylegiwała się na plaży z dobrą książką…Może kiedyś :)

  2. mieszkam zdecydowanie bliżej morza, a tęskno mi do gór :) jeśli morze latem, to tylko wczesnym rankiem – wtedy nie ma tam tłumów, nikt nie sypie ci piaskiem w oczy i można spokojnie pospacerować brzegiem. także idealna starość dla mnie to kawałek własnej plaży i mały domek :)

  3. haha tez jestem morzomanką :) niestety ze względu na ważny egzamin mogłam sobie pozwolić tylko na kilka dni radości nad morzem, ale już po 6 września nadrobię zaległości na pewno. piękne zdjęcia, najbardziej zauroczyła mnie uliczka z krzesełkami i stoliczkami chyba w Grecji

Skomentuj

