Styl na jesień: Valentino Fall 2013

Zachwyciła mnie jesienna kolekcja Valentino. Ma w sobie to coś, co w zeszłym roku miały  barokowo-folkowe projekty duetu Dolce&Gabbana (można je obejrzeć tutaj) – romantyzm, kobiecość i nutkę dekadencji, cóż lepiej pasuje na jesień? Moją uwagę przykuły bogato zdobione, koronkowe sukienki maxi, wariacje na temat grzecznej małej czarnej z białymi mankietami i kołnierzykiem, jak również wszystkie wariacje na temat królewskiego błękitu – wspominałam już, że to mój ulubiony kolor? – od prostych jednokolorowych mini, do misternych kompozycji błękitu i bieli, przywodzących na myśl chińską porcelanę. Duże wrażenie zrobiły na mnie także kontrastowe połączenia, np. zestawienie koronki i skóry, albo delikatne wykończenie puchatej, sweterkowej sukienki.

Już wkrótce pokażę Wam moje typy na wczesną jesień (tak, naprawdę nie mogę się już doczekać), a póki co zachęcam do obejrzenia tej przepięknej kolekcji. Dajcie znać, czy coś wpadło Wam w oko, czy wolicie inne, mniej dekadenckie klimaty :)

Koronki w wersji maxi 

Niewinna biel

50 twarzy kobaltu 

Czerń + biel

zdjęcia: vogue.com

PS: To naprawdę ostatni moment, by wziąć udział w rocznicowym rozdaniu, więc jeśli macie na to ochotę, a jeszcze tego nie zrobiłyście, zachęcam do szybkiego kliknięcia w link – konkurs kończy się dzisiaj o północy :)

7 thoughts on “Styl na jesień: Valentino Fall 2013

  1. koronki nie są moim ulubionym trendem, chyba, że w wersji minimalnej :) ta czarna, krótka sukienka z białym kołnierzykiem jest bardzo fajna.
    pozdrawiam, A

    • Moim w sumie też nie, są bardzo kobiece, a ja lubię luźny, „boyfriendowy” styl, ale w tej kolekcji mnie ujęły :)

  2. Przeraża mnie stopień chudości nóg tych modelek
    Jakoś nigdy specjalnie nie lubiłam strojów z wybiegów – zwykle są dla mnie zbyt wydziwiaśne i zastanawiam się, kto w ogóle chce (i może) w tym chodzić :)
    Tutaj jednak widzę kilka rzeczy, które mogłyby się sprawdzić, może nie tyle na wyjście do sklepu, ale na jakaś oficjalna imprezę czy wyjście, na którym trzeba wyglądać elegancko :)

    • Szczerze to też się zastanawiam, kto w tym chodzi na co dzień. Ja stroje z wybiegów traktuję zdecydowanie bardziej jako inspirację dotyczącą różnych zestawień albo kolorów, niż gotowy look :)

Skomentuj

