4 postanowienia pomagisterskie

Z okazji końca lata – a sądząc po tym, co się dzieje za oknem, sierpień płynnie przeszedł w listopad! – przygotowałam dla Was wielką notkę o moich letnich, kosmetycznych ulubieńcach. Niestety, dzisiaj jej nie będzie, bo nie zdążę obrobić zdjęć. Kiedy będzie – nie wiadomo, może trafi na moment, w którym lato jeszcze na chwilę powróci. Ostatnio żyję w strasznej histerii, nasz dom przypomina pobojowisko, mój chłopak walczy z gramatyką historyczną, a ja próbuję udowodnić samej sobie i pani promotor, że w 10 dni da się napisać dwa i pół rozdziału pracy. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, około połowy września powinnam być wreszcie wolnym człowiekiem.

Tymczasem wieczór zastał mnie (jak zwykle przekładającą pisanie na noc) w domowym dresie, jedzącą zupę Vifon popijaną Colą na kolację, z nowym numerem Women’s Health w drugiej ręce. Ten smutny kontrast wydał mi się tak zabawny (w złym sensie), że w ramach pocieszania samej siebie i odpowiedzi na pytanie „co robię z moim życiem” stworzyłam na szybko listę 4 zadań urodowo-zdrowotnych, których realizacji chcę się podjąć tuż po obronie i rozpoczęciu nowego, lepszego, postudenckiego życia. Coś jak lista noworoczna, tyle że Nowy Rok wypada tym razem jakoś pod koniec września :)

postanowienia

Nic wielkiego, nic odkrywczego, część się powtarza, ale jakoś od razu mi lepiej. W ogóle jestem wielką fanką list wszelkiego typu, staram się planować sobie w ten sposób każdy dzień (wypisuję nawet tak mało znaczące hasła jak „wykąpać się”, „pozmywać” czy „pójść po chleb i wynieść śmieci” – zawsze to jakieś obowiązki). A listy, które tutaj publikuję, są szczególnie ważne, bo czuję się podwójnie zobowiązana do realizowania tych punktów – przez siebie i przez Was :)

Tymczasem znikam na jakiś czas i mam nadzieję, że jak już wrócę, będę wreszcie świeżo upieczoną panią magister. Mam ostatnio miliard pomysłów, co robić dalej z życiem – tylko jakoś czasu brak.

A więc do usłyszenia, i pamiętajcie – zupki chińskie i fit-czasopisma (ewentualnie fit blogi) to nigdy nie jest dobre połączenie! :) 

16 thoughts on “4 postanowienia pomagisterskie

  1. punk po części 2 oraz 3 i 4 mogłabym wpisać i w swój kalendarz :) jeśli masz takie postanowienia, to ja trzymam kciuki!!! szczególnie za te paskudne papierosy.
    pozdrawiam, A

  2. Będę trzymać kciuki, a ty trzymaj za mnie bo za dwa dni pisze drugi termin egzaminu z fizjologii i też próbuję całemu światu udowodnić, że w dwa dni da się ogarnąć rok wykładów i ćwiczeń. Dla chcącego nic trudnego tylko…Co ja tu jeszcze robię!?
    Trzymaj się prawie-wolny człowieku :)

  3. Przede wszystkim powodzenia na obronie! A potem radosnej realizacji planów (tego oraz innych, które gdzieś tam sobie masz/zapisujesz) :)
    Mnie na szczęście zupki chińskie już nie grożą, bo mi się zdecydowanie przez studia przejadły (chociaż nie jadłam ich codziennie) :)
    Trzymaj się!

  4. Ach, dwa ostatnie postanowienia to także moje cele.
    Z ruchem jest tragedia… Nie widzę efektów po miesiącu i wszystko rzucam zamiast zmienic ćwiczenia. A spokojne życie jest super. Sukcesem dla mnie będzie jeśli zacznę wstawać o 6.30, w dni kiedy zajęcia będę miała na 8.00. Na razie wstaję o 7.20. I bieeeeeeeeeeeeeeegnę! To okropne. ;)

  5. Zupka chińska i WH :) Piękne i ironiczne połączenie :) Trzymam kciuki za magisterkę! No i za niejedzenie zupek chińskich ;)

  6. Oo, z tych sztucznych zupek itp. musisz koniecznie zrezygnować. Przecież to sama chemia ;/ Nie wiem na jakim etapie jest Twój nałóg tytoniowy (och, jak to zabrzmiało:P), ale jeśli masz w sobie dużo silnej woli to Ci się uda. I nie tylko z tym :) Trzymam kciuki za pracę i obronę :)

Skomentuj

