I ♥ autumn

inspimixHalo halo, już jestem i żyję! Wreszcie wolność – przedwczoraj nareszcie skończyłam pisać, dzisiaj nanoszę ostatnie poprawki, potem jeszcze tylko obrona… i drugie studia (jednak wolę mieć status wiecznej studentki niż bezrobotnej). Teraz zapaliłam sobie karmelową Yankee Candle, przebrałam się w najwygodniejszy dresik świata, mogę spędzić cały dzień w domu i nie muszę absolutnie nic robić – jednym słowem, świat już dawno nie wydawał mi się tak fajnym miejscem.

Z radością wracam więc do regularnego blogowania – na rozkrętkę mały mix zdjęć. We wrześniu byłam zajęta i ominęło mnie przesezonowanie blogosfery, więc inauguracja nowego sezonu przychodzi u mnie z małym opóźnieniem. Ale nie mogę się powstrzymać – tak bardzo kocham jesień! Nawet to że leje, wieje i jest zimno przez cały dzień, bo dzięki temu powroty do domu i długie wieczory z kubkiem herbaty robią się magiczne i bardziej relaksujące niż cały dzień spędzony w luksusowym spa. Jesień to też dla mnie taki nowy początek – jak jeszcze chodziłam do szkoły, czekałam z utęsknieniem na 1 września, bo wtedy świat wracał do normalnego rytmu. No więc niech sobie wieje i pada, ja i tak będę zachwycona, bo jesień zawsze jest dla mnie dobra. A poza tym wszystkim, potrafi być również całkiem ładna, prawda?

źródło: weheartit.com / tumblr.com

15 thoughts on “I ♥ autumn

    • Zacznij od zestawu herbata + świeca zapachowa + dobra książka, gwarantuję że jesień od razu będzie przyjemniejsza :)

  1. Jesień to moja ulubiona pora roku. Jest cudowna… Kasztany, czerwone liście klonów w moim ogrodzie i ta bezczelna możliwość leżenia przy kaloryferze owinięta polarowym kocem, kiedy o okno tłucze się deszcz :)
    Cieszę się, że wracasz :)

  2. Hmm no na zdjęciach jesień jest faktycznie piękna, szkoda tylko, że zazwyczaj wygląda jak w tej chwili u mnie za oknem, czyli szaro, buro i mokro ;) jakoś nie pałam optymizmem na nadchodzący okres w roku, a zimą mam się jeszcze gorzej. Byle do wiosny ;) Mimo wszystko pozdrawiam gorąco i gratuluję zakończonego pisania :)

    wmoimczasiewolnym.blogspot.com

  3. Też lubię jesień ale tylko na zdjęciach albo pod warunkiem, że jest to nasza polska jesień. W innym wydaniu niestety nie akceptuję :(

  4. Ja Lubię jesień, ale pod warunkiem, że świeci słońce ;) Jest wtedy trochę cieplej, a alejki przy których rosną drzewa pięknie się prezentują.

Skomentuj

