Wyniki jesiennego rozdania

Tadam, tadam! Pora ogłosić wyniki szybkiego, jesiennego rozdania, w którym mogłyście wygrać balsam do ciała Sweet Cinnamon Pumpkin od Bath&Body Works. Dziękuję za wysoką frekwencję i już nie trzymam Was w niepewności – nagroda wędruje do:

Zrzut ekranu 2013-11-12 (godz. 20.17.53)

Pollala, gratuluję i już wysyłam do Ciebie maila! A wszystkim pozostałym uczestniczkom tradycyjnie dziękuję i nieodmiennie zapraszam na następne konkursy – coraz bardziej lubię je organizować  :)

4 thoughts on “Wyniki jesiennego rozdania

  1. Bardzo dziękuję, nie spodziewałam się, że mi się uda – jestem raczej pechowcem jeśli o konkursy i rozdania chodzi. Tym bardziej więc się teraz cieszę :)

    • Rozumiem Cię, ja też jestem pechowcem i pomału przestaję wierzyć, że kiedykolwiek uda mi się cokolwiek wygrać ;)

Skomentuj

